Határtalanul

HATÁRTALANUL 2023

2023. május 15. - május 19.

A 2022/23-as tanévben úticélt módosítottunk és a többször látogatott gyönyörű Erdély helyett Szlovénia és Horvátország felé vettük utunkat. A szlovéniai magyarság életét Lendván ismertük meg, de több városban is jártunk. Voltunk Muraszombaton, Felsőlendván, Bántornyán, Dobronakon és az itt élő emberek kedvessége mellett Erdélyhez hasonló lélegzetelállító tájakat láttunk. Megismerkedhettünk az orchideatermesztés lépéseivel és az itthoniaknak is vásárolhattunk ezekből a csodás virágokból.

Utunk második felével Horvátország Nagy-Magyarországhoz kapcsolódó vidékeit jártuk be. Szállásunk a tengerparti Cirkvenica városában volt, ahol Fiume és Abbázia meglátogatása után hajókiránduláson vehettünk részt az Adriai tengeren. Bár fürdésre nem volt lehetőségünk, de kicsit "pancsolhattunk" a tengerben. Hazafelé Varasd városát néztük meg.

Nagyon sok élménnyel tértünk haza erről a kirándulásról is és minden szervezőnek bátran ajánljuk ezt a választást.
Köszönjük szépen az utazás, kirándulás lehetőségét!

A képekből készült videó IDE kattintva érhető el.

Rövid beszámolónkat pedig IDE kattintva olvashatják el.

HATÁRTALANUL 2022

Idén, egy hosszabb kényszerpihenő után két csapattal indulhattunk meghódítani Erdély magyarsághoz köthető vidékeit. Mindkét program egy korábbi pályázat elhalasztott megvalósulása volt május legvégén illetve június elején.

2022. május 30. - június 3.

Néhány fénykép rögzíti az átélt élményeket, a látottakat, melyeket rövid videó formájában tekinthetnek meg az alábbi linkeken.
Videó
*a videóban 5:03-nál testvértelepülésünk helyes neve: Makfalva

2022. május 31. - június 3.

Másik táborunk élménybeszámolóját olvashatják a linkre kattintva.